Selasa, 11 Oktober 2016

Apa Itu Bengkung Dan Manfaatnya?

Apa Itu Bengkung Dan Manfaatnya? 

Hari ini, wanita kian mengabaikan proses berpantang selepas bersalin terutamanya berbengkung bersalin atas alasan leceh dan agak sukar untuk memakainya. Mari kita lihat apakah antara manfaat bengkung untuk pengguna?


1. Dua fungsi

Sesuai untuk ibu bersalin secara normal atau czer, jadi hanya satu bengkung untuk semua. Boleh fit dari saiz S - PLUS SIZE, untuk ibu 50kg hingga 120kg.

2. High Quality

Dibuat daripada kain belacu 100% cotton padat berkualiti tinggi. Tak panas, tak rimas & serap peluh.

3. Lain dari yang lain

Super panjang 65 inci, Super labuh 22 inci, jadi bengkung takkan terangkat jika duduk dan bangun banyak kali. Di buat menggunakan 2.5 meter kain sahaja.

4. Fleksible

Tali lebih lebar berbanding bengkung biasa (5 inci) yang mesra ke tandas, tidak perlu buka bengkung sepenuhnya, hanya buka bahagian bawah je. Jika bersalin seperti czer, ikatan pada bahagian luka czer boleh dilonggarkan dan dibahagian lain masih boleh ikat dengan kejab dan selesa sepanjang hari.

5. Ekslusif & Dicipta Khas

Satu-satunya bengkung dicipta khas dengan 4 tali. jadi, tak perlu bantuan orang lain nak pakai sebab tali bengkung bolh di ikat secara berperingkat.

Tahukah anda bahawa proses berbengkung ketika berpantang amatlah penting dalam mengembalikan bentuk tubuh selepas sarat mengandung 9 bulan. Nak suami sayang kan? Masih malas nak pakai bengkung bersalin? X kan nak tengok perut menggelebeh, boroi dan berkedut lepas bersalin bukan?
Hanya RM 69.90 tak termasuk pos.
Whatsapp Ieka: 010 400 7232

Tiada ulasan:

Catat Ulasan